Text encoding Turkish / Textcodierung Turkisch

Text encoding Turkish / Textcodierung Turkisch

Hello, i got a weird problem with subtitles and menu language.Eveni changed text encoding to turkish , i am not able to see some turkish letters as subtitles or as a Menu .
    These letters are always missing even in the menu and subtitles. ığş . Could you please confirm me about this ? For an example when you change the menu language to turkish, There should be Açık instead of ON. (Açık means On in turkish) and you may see it easyly under the menu anywhere.And when i change the language to the turkish it looks like Aç k without the letter of ı . Please someone informe me about this, If it needed to be resend to seller?Or did i get not properly working player?

P.s. i updated lastest FW already.

Thanks in advance

German Zusammenerfassung:

Wenn man menu sprache auf tuerkisch aendert, manchce turkische words sieht man nicht. Zum bei spiel Açık meint EIN in tuerkisch. Und wenn man menu sprache aendert auf tuerkisch, sieht man es so:
    Açk

ohne ı.

Es stoert mich weil ich immer tuerkische untertitel brauche.Und ich habe schon text encodierung auch auf tuerkisch.Als untertitel fehlt auch manche woerter.

Fehlen :
    ığş

Koennt Ihr bitte kontrollieren ob bei euch auch gleich? Vielleicht braucht man neue firmware?

P.s.
    Ich habe schon neue firmware.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von „sss4“ ()